Stage, school, zon, zee, strand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roy Knippenborg - WaarBenJij.nu Stage, school, zon, zee, strand! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Roy Knippenborg - WaarBenJij.nu

Stage, school, zon, zee, strand!

Door: Roy Knippenborg

Blijf op de hoogte en volg Roy

25 Februari 2015 | Curaçao, Willemstad

Hierbij mijn tweede reisverslag (de eerste heb ik niet gedeeld dus die is waarschijnlijk niet heel veel bekeken:P)
Ik ben nu bijna een maand in Willemstad Curacao en heb me nog geen moment verveeld.
Hier aangekomen heb ik kennis gemaakt met mijn huisgenoten in Margaritha Appartments, wat overigens prima vertoeven is;) na vele strandbezoekjes in de eerste paar dagen begon het "zware" leven! Stage. Ik loop stage bij 365-e, een e-commerce bedrijf waarbij ik volledig op porject "TennisPlanet"zit. TennisPlanet is een webshop voor tennisartikelen die voornamelijk in NL, BE, DE, UK, IT, ES, GC en SE zitten. Echter zit hun E-Commerce afdeling op Curacao.
Mijn project bij dit bedrijf is een duurzaam partner en affiliateprogramma opstarten. Dit houdt in dat je mensen zoekt die jouw webshop aanraden/aanprijzen en hier een commissie voor ontvangen.

Ook heb ik hier het Caribisch Carnaval meegepakt, wat een gigantische optocht was van +- 2,5 uur met danseressen, wagens, muziek kortom één groot feest!

Afgelopen weekend heb ik 2 duiken gemaakt bij Porto Marie en San Guan waar ik onder andere Schildpadden, Octopussen, Koraalduivels en Ballonvissen heb gezien! Het waren echt 2 fantastische duiken met mooie koraalriffen etc.

School hier is goed te doen, ik zit vrijdag ochtend op school en heb hier intercultureel management, marketing en Papiaments (wat overigens een fantastische taal is:P)

Ayo!

  • 25 Februari 2015 - 21:39

    Brigit:

    Zo hey, al weer 1 maand voorbij..Nog 4 te gaan! Waar blijft de tijd........

  • 28 Februari 2015 - 14:01

    Maria:

    Leuk Roy dat je het zo naar je zin hebt. Het filmpje op facebook laat zien dat je geniet. Het was wel zoeken naar de schildpad... de volgende keer verwacht ik van die mooie kleurige vissen, die zijn beter te herkennen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Vanaf 3 februari tot 1 juli ga ik de minor Internationaal Management en Ondernemen volgen in Willemstad, Curacao. In deze vijf maanden ga ik 4 dagen per week een project doen bij een lokale ondernemer en 1 dag in de week naar school. De weekenden en de vakanties ga ik het eiland verkennen en natuurlijk de rest van het Caribisch gebied ontdekken.

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 2304

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 01 Juli 2015

Minor IMEO

Landen bezocht: